به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت گروه علمی فرهنگی هنری
خبرگزاری صدا و سیما، آقای مهندس محمد مهدی علاءالدین، گفت: این فراخوان باتوجه به شرایط کنونی کشور متاثر از کرونا به منظور تبدیل و کنترل نیاز و قیمت بازار نسبت به تامین نیاز دستگاه اکسیژن خانگی و ماسک NIV، به این شرح منتشر میشود:
۱- از کلیه شرکتهای فعال در حوزه تجهیزات پزشکی که تمایل به تامین دستگاه اکسیژن ساز خانگی و ماسک NIV دارند؛ دعوت میگردد درخواست رسمی خود را به انضمام مشخصات در قالب فرمت تعیین شده به پیوست بصورت نسخه فیزیکی و فایل در لوح فشرده CD به همراه مستندات لازم در خصوص پیشنهاد قیمت ارزی/ریالی، تاییدیههای فنی مربوط به محصول و اعلام زمان دقیق تحویل کالا در پاکت در بسته به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات پزشکی تحویل نمایند. به درخواستهایی که با فرمت دیگری ارسال گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۲- واردکنندگان و تولیدکنندگان ثبت شده و دارای کد IRC نیز میتوانند در صورت تمایل در این فراخوان شرکت نمایند و در صورت ارائه پیشنهاد مناسب در اولویت قرار خواهند گرفت.
۳- شرکتهایی که در فراخوان تامین کالا بصورت فوریتی پذیرفته میشوند میبایست، ظرف مدت ۲ روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات ظرف مدت دو ماه اقدام نمایند.
۴- از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالای فوریتی میباشد لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر فرم تعهدنامه پیوست را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.
۵- شرکتهای منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) میبایست الف) نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیندهای لازم به منظور صدور مجوز لازم تولید، واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.
همچنین در صورت عدم ترخیص کالا ظرف مدت مشخص شده، تمدید کد IRC فوریتی صرفا با تشخیص این اداره کل بوده و هیچ گوه حقی برای شرکت ایجاد نمیکند.
ب) شرکتهای منتخب در فراخوان میبایست پس از تولید و یا ترخیص کلیه اقلام با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کالا را توزیع نمایند.
۶- کلیه شرکتهای پذیرفته شده موظف هستند در بازههای زمانی یک ماهه گزارش شرح اقدامات صورت گرفته را به آدرس ایمیل supply@imed.ir ارسال نمایند.
۷- در صورت کوتاهی شرکتهای پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری تامین به موقع، سهمیه داده شده جهت واردات لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوانهای بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.
۸- مهلت ارائه پیشنهادات و تحویل پاکتها ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ میباشد.
۹- در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره ۶۳۴۲۰ – ۰۲۱ داخلی ۲۵۵ سرکار خانم مهندس طباطبایی تماس حاصل فرمایید.