پخش زنده
امروز: -
راهکارهای لازم برای تهیه و تدوین نظام نامه آشنایی مردم و مشترکین با سامانه ۱۲۲ مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در جلسه مشترک مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی و مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، راهکارهای لازم برای تهیه و تدوین نظام نامه آشنایی مردم و مشترکین با سامانه ۱۲۲ مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مقرر شد با هدف معرفی و شناساندن امکانات و خدمات قابل ارائه از طریق سامانه ۱۲۲ و کاهش مراجعات حضوری خصوصا در مناطق روستایی استان، نظام نامه آشنایی مردم و مشترکین با سامانه ۱۲۲ (CRM) تدوین و به مرحله اجرا گذاشته شود.
این نظام نامه با همکاری دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی، امور مشترکین و دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تهیه و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
در این جلسه همچنین مقرر شد نسبت به معرفی سامانه ۱۲۲ (CRM) از طریق رسانههای گروهی از جمله صدا و سیما و بستر فضای مجازی، نسبت به انعقاد تفاهم نامههای همکاری، اقدام شود.