• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۸۲۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۳:۲۳
خراسان رضوی » سیاسی
فرماندار کاشمر اعلام کرد

برگزاری جلسات اداری بین ساعت ۸ تا ۱۲ ممنوع

فرماندار کاشمر گفت: از این پس هیچ جلسه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در ساعات ۸ تا ۱۲ برگزار نمی‌شود، زیرا این ساعات اوج مراجعه مردم به ادارات برای پیگیری امورشان است.

برگزاری جلسات اداری بین ساعت ۸ تا ۱۲ ممنوع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محمد قربانی در نشست شورای اداری شهرستان کاشمر افزود: جلسات اداری باید پیش از ساعت ۸ صبح یا بعد از ساعت ۱۲ برگزار شود و تنها در شرایط خاص و ضروری، امکان برگزاری جلسه در این بازه زمانی وجود دارد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای شهرستان، گفت: در کنار طرح‌های عمرانی، باید برای حوزه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی نیز طرح‌های مشخص و قابل اندازه‌گیری تعریف شود تا شاهد تحول در این بخش‌ها باشیم.

فرماندار کاشمر افزود: طی روز‌های آینده با همکاری دستگاه‌های اجرایی، طرح‌های حوزه فرهنگی، اجتماعی و دیگر بخش‌ها تعریف می‌شود و این طرح‌ها باید دارای هدف، زمان‌بندی و خروجی مشخص باشد.

وی با اشاره به ضرورت فعال‌تر شدن برنامه‌های فرهنگی افزود: به عنوان نمونه، می‌توان برای دستگاه‌های فرهنگی شهرستان مأموریت‌های مشخص تعریف کرد؛ از جمله اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های منظم هنری مانند اجرای تئاتر برای مردم داشته باشد و مجموعه‌های فرهنگی نیز با برگزاری برنامه‌های قرآنی و معرفتی در ارتقای فضای فرهنگی شهرستان نقش‌آفرینی کنند.

قربانی با بیان اینکه میدان امروز مسئولان، تلاش و خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: اگرچه رزمندگان ما در میدان دفاع از کشور با دشمنان مقابله می‌کنند، اما میدان مسئولان، کار، تلاش، پیگیری و اجرای پروژه‌هایی است که موجب بهبود شرایط زندگی مردم می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: ممکن است درخواست یک شهروند به دلیل موانع قانونی قابل اجرا نباشد، اما شیوه برخورد، توضیح مناسب و پاسخگویی محترمانه می‌تواند موجب رضایتمندی مردم شود.

فرماندار کاشمر افزود: مردم باید با روی گشاده و برخورد مناسب از ادارات خارج شوند و هیچ مراجعه‌کننده‌ای نباید به دلیل نوع برخورد نامناسب، احساس بی‌احترامی یا بی‌توجهی داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به نشست بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز گفت: بانوان همگام با سایر کارکنان در ادارات، بانک‌ها و مجموعه‌های مختلف مشغول خدمت هستند و باید شرایط مناسب‌تری برای فعالیت آنان در چارچوب قوانین و مقررات فراهم شود.

قربانی تأکید کرد: موضوعات و دغدغه‌های مطرح‌شده از سوی بانوان شاغل باید با جدیت توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود و در صورت نیاز، موارد خاص برای بررسی و رفع موانع به فرمانداری منتقل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
استقبال گروه اروپایی «ئی۵» از تفاهم‌نامه ایران و آمریکا
جزئیاتی از شروط تفاهم نامه ایران و آمریکا
تداوم وزش باد شدید در سمنان
تداوم نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی؛ 2 لبنانی شهید شدند
سوگواری و عزاداری خوزستانی‌ها در تاسوعای حسینی، ۳ تیرماه ۱۴۰۵+تصاویر
خبر‌های کوتاه از سایر نقاط چهارمحال و بختیاری
نخستین سالگرد سرگرد شهید مصطفی سلیمانی در خرم آباد
سمنان ؛ سوگوار در شب عاشورای حسینی
اجتماع ساکنان کیش در شب عاشورا به میزبانی حسینیه خیابان میدان ساحل
نگاهی به آیین‌های سنتی عزاداری در اشترینان بروجرد
حضور ملت ایران در میدان، عامل نا امیدی دشمنان بی‌رحم
عملیات پد خندق نماد مقاومت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی برای دفاع از وطن
برپایی موکب‌های حسینی در خیابان‌های وردنجان
مقررات دست‌وپاگیر ارزی و تجاری اصلاح شود
مراسم خطبه خوانی شب عاشورا در حرم مطهر رضوی
ای ایران بخوان
تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال احیا شد
برگزاری مراسم شب تاسوعای حسینی در روستای اصلانشاه سلسله
اوج گرمای عشق به حسین، حال و هوای وصف نشدنی این روز‌های مرز مهران
عیادت استاندار لرستان از مداح اهل‌بیت «علیرضا قهرمانی»
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پیام سردار سیدمجید موسوی به خانوادۀ شهید ماکان نصیری
سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس برای زیارت امام رضا(ع)
اختلال خدمات کارت‌محور بانک ملی ایران برطرف شد
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه
۲۵ سال نذری بریان با طعم معرفت حسینی
اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد
دست دوستی به سوی کشور‌های اسلامی دراز می‌کنیم
دعوت وزنه‌بردار چهارمحال و بختیاری به اردوی آماده‌سازی تیم ملی
عبور دمای چند شهر خوزستان از ۵۰ درجه؛ بستان با ۵۱.۱ درجه گرم‌ترین نقطه خوزستان
ویروسی به نام نتانیاهو مسیر مذاکرات را تخریب می‌کند
تاکید بر ضرورت حمایت از فلسطین در محافل بین المللی
عمان از ایجاد یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز خبر داد
مذاکره حرام نیست، اما اعتماد به آمریکایی ها ساده لوحی است
روز تاسوعا در کربلا چه گذشت؟
یادداشت تفاهم اسلام‌آباد تبدیل به اعلامیه شکست آمریکا شد
اختلال در ۲ بانک تجارت و ملی ادامه دارد  (۱۵ نظر)
اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب رفع می‌شود  (۳ نظر)
شهرستان باوی صاحب بزرگترین شهرک صنعتی شمال خوزستان می‌شود  (۱ نظر)
رده بندی فیفا، بازگشت ایران به رده ۲۲  (۱ نظر)
نتایج مرحله نخست آزمون حفظ تخصصی قرآن اعلام شد  (۱ نظر)
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه  (۱ نظر)
نخستین شب مراسم عزاداری محرم در جوار محل عروج ملکوتی قائد شهید انقلاب  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، اینفانتینو: نمایشی الهام‌بخش از مقاومت و اشتیاق را دیدیم  (۱ نظر)
عارف: مردم بیش از خود گرانی، تحت فشار روانی آن هستند  (۱ نظر)
سنای آمریکا به پایان جنگ با ایران رأی داد  (۱ نظر)
قطع برق خودکار ۲۴۴ مشترک در استان به علت عبور از سقف مجاز مصرف  (۱ نظر)